zadano Oprez: Izvođenje JavaScript onemogućeno je u vašem pregledniku ili za ovu web stranicu. Možda nećete moći odgovoriti na sva pitanja u ovom upitniku. Provjerite parametre vašeg preglednika. Studentsko vrednovanje kvalitete nastavnika i kolegija SJD 2024./2025. - zimski semestar Svrha je sumativne evaluacije studentska procjena učinkovitosti nastavnika u poučavanju. Takva procjena uključuje strukturu predmeta, nastavničko ponašanje i aktivnosti i njegov odnos prema studentima. Vaši odgovori su važni jer će se koristiti za planiranje korektivnih mjera i mjera napredovanja. Vaši odgovori su anonimini, a pisani su komentari posebno važni jer mogu pomoći nastavniku da poboljša svoj budući rad. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Ovaj upitnik je anoniman. Zapisi Vaših odgovora ne sadrže informacije preko kojih bi Vas se moglo identificirati, osim ako se to izričito ne traži u anketi. Ako koristite identifikacijske tokene za pristup ovom upitniku, budite sigurni da tokeni neće biti spremljeni zajedno s Vašim odgovorima. Tokeni se spremaju u zasebnu bazu podataka i bit će izmijenjeni nakon što završite ili odustanete od ispunjavanje upitnika. Ne postoji način za povezivanje tokena s danim odgovorima. Općenito Jedinstvena šifra Koliko ste redovito pohađali nastavu na kolegiju? Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 0 -20% 20 - 40% 40 - 60% 60 - 80% 80 - 100% Koja vam je najčešća ocjena u indeksu? Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 2 3 4 5 O kolegiju i nastavniku Koliko vam je sadržaj kolegija bio zanimljiv? (1- posve nezanimljiv, 5- veoma zanimljiv) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 Koliko su zahtjevi kolegija bili jasni? (1- posve nejasni, 5- u potpunosti jasni) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 Je li nastavno gradivo bilo predstavljeno logičnim slijedom? (1 - uopće se na slažem, 5 - u potpunosti se slažem) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 Je li količina gradiva (kod predavanja) odnosno količina obveza (kod seminara / vježbi) primjerena broju ECTS-a? Izaberite jedan od ponuđenih odgovora prevelika primjerena premala Jesu li nastavni materijali dostupni? (1- posve nedostupni, 5 - posve dostupni) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 U kojoj su mjeri korišteni nastavni materijali bili korisni za razumijevanje gradiva? (1 – posve beskorisni, 5 – u potpunosti korisni) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 Smatrate li da ćete znanja i vještine stečene u okviru kolegija moći primijeniti u praksi? (1 – uopće se ne slažem, 5 – u potpunosti se slažem) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 Je li nastavno gradivo kod vas potaknulo dodatni interes za područjem koje obrađuje? (1 – uopće se ne slažem, 5 – u potpunosti se slažem) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 Je li sadržaj kolegija važan za vašu buduću karijeru? (1 – posve nevažan, 5 – veoma važan) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 Općenito sam zadovoljan/zadovoljna sadržajem kolegija. (1 – uopće se ne slažem, 5 – u potpunosti se slažem) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 Je li nastavnik/nastavnica dostupan/dostupna za konzultacije? (1- posve nedostupan/nedostupna, 5 – uvijek dostupan/dostupna) Izaberite jedan od ponuđenih odgovora 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Molimo da u nastavku označite u kojoj se mjeri slažete s tvrdnjama koje se odnose na nastavnika pri čemu 1 znači da se uopće ne slažete, a 5 da se u potpunosti slažete: 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Redovito održava nastavu 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Odgovara na elektronsku poštu 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Dobar je govornik 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Predaje razumljivo 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Predaje zanimljivo 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Pravedan/pravedna je 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Potiče studente na komunikaciju i postavljanje pitanja 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Poštuje studente 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Općenito motivira studente 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Uvažava različita mišljenja 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Kvalitetno organizira nastavu 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Stručan/stručna je 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Povezuje nastavno gradivo i praktične primjere 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Općenito je kvalitetan nastavnik/nastavnica 1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti) Ovdje možete unijeti komentar, primjedbu ili pohvalu nastavnice/nastavnika, odnosno gdje vidite mogućnosti poboljšanja – ukratko obrazložite. Pošalji Obriši odgovore i izađi Obriši odgovore i izađi Potvrdite da želite poništiti svoj odgovor?