Oprez: Izvođenje JavaScript onemogućeno je u vašem pregledniku ili za ovu web stranicu. Možda nećete moći odgovoriti na sva pitanja u ovom upitniku. Provjerite parametre vašeg preglednika.
Studentsko vrednovanje kvalitete nastavnika i kolegija SJD 2024./2025. - zimski semestar

Svrha je sumativne evaluacije studentska procjena učinkovitosti nastavnika u poučavanju. Takva procjena uključuje strukturu predmeta, nastavničko ponašanje i aktivnosti i njegov odnos prema studentima.

Vaši odgovori su važni jer će se koristiti za planiranje korektivnih mjera i mjera napredovanja. Vaši odgovori su anonimini, a pisani su komentari posebno važni jer mogu pomoći nastavniku da poboljša svoj budući rad.

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Ovaj upitnik je anoniman.

Zapisi Vaših odgovora ne sadrže informacije preko kojih bi Vas se moglo identificirati, osim ako se to izričito ne traži u anketi.

Ako koristite identifikacijske tokene za pristup ovom upitniku, budite sigurni da tokeni neće biti spremljeni zajedno s Vašim odgovorima. Tokeni se spremaju u zasebnu bazu podataka i bit će izmijenjeni nakon što završite ili odustanete od ispunjavanje upitnika. Ne postoji način za povezivanje tokena s danim odgovorima.

Općenito
Jedinstvena šifra

Koliko ste redovito pohađali nastavu na kolegiju?

Koja vam je najčešća ocjena u indeksu?

O kolegiju i nastavniku

Koliko vam je sadržaj kolegija bio zanimljiv?

(1- posve nezanimljiv, 5- veoma zanimljiv)

Koliko su zahtjevi kolegija bili jasni?

(1- posve nejasni, 5- u potpunosti  jasni)

Je li nastavno gradivo bilo predstavljeno logičnim slijedom? 

(1 - uopće se na slažem, 5 - u potpunosti se slažem)

Je li količina gradiva (kod predavanja) odnosno količina obveza (kod seminara / vježbi) primjerena broju ECTS-a?

Jesu li nastavni materijali dostupni?

(1- posve nedostupni, 5 - posve dostupni)

U kojoj su mjeri korišteni nastavni materijali bili korisni za razumijevanje gradiva?

(1 – posve  beskorisni, 5 – u potpunosti korisni)

Smatrate li da ćete znanja i vještine stečene u okviru kolegija moći primijeniti u praksi?

(1 – uopće se ne slažem, 5 – u potpunosti se slažem)

Je li nastavno gradivo kod vas potaknulo dodatni interes za područjem koje obrađuje?

(1 – uopće se ne slažem, 5 – u potpunosti se slažem)

Je li sadržaj kolegija važan za vašu buduću karijeru?

(1 – posve nevažan, 5 – veoma važan)

Općenito sam zadovoljan/zadovoljna sadržajem kolegija.

(1 – uopće se ne slažem, 5 – u potpunosti se slažem)

Je li nastavnik/nastavnica dostupan/dostupna za konzultacije?

(1- posve nedostupan/nedostupna, 5 – uvijek dostupan/dostupna)

Molimo da u nastavku označite u kojoj se mjeri slažete s tvrdnjama koje se odnose na nastavnika pri čemu 1 znači da se uopće ne slažete, a 5 da se u potpunosti slažete:

1 2 3 4 5 ne znam (ne mogu procijeniti)
Redovito održava nastavu
Odgovara na elektronsku poštu
Dobar je govornik
Predaje razumljivo
Predaje zanimljivo
Pravedan/pravedna je
Potiče studente na komunikaciju i postavljanje pitanja
Poštuje studente
Općenito motivira studente
Uvažava različita mišljenja
Kvalitetno organizira nastavu
Stručan/stručna je
Povezuje nastavno gradivo i praktične primjere
Općenito je kvalitetan nastavnik/nastavnica
Ovdje možete unijeti komentar, primjedbu ili pohvalu nastavnice/nastavnika, odnosno gdje vidite mogućnosti poboljšanja  –  ukratko obrazložite.