Upozorenje: Izvršavanje JavaScript koda je isključeno u vašem pregledniku. Moguće je da nećete biti u prilici odgovoriti na sva pitanja u ovom upitniku. Molimo da izmjenite parametre u svom pretraživaču.
Svrha je sumativne evaluacije studentska procjena učinkovitosti nastavnika u poučavanju. Takva procjena uključuje strukturu predmeta, nastavničko ponašanje i aktivnosti i njegov odnos prema studentima.
Vaši odgovori su važni jer će se koristiti za planiranje korektivnih mjera i mjera napredovanja. Vaši odgovori su anonimini, a pisani su komentari posebno važni jer mogu pomoći nastavniku da poboljša svoj budući rad.
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Informacija o privatnostiOvaj upitnik je anoniman.Zapisi Vaših odgovora ne sadrže informacije preko kojih bi Vas se moglo identificirati, osim ukoliko se to izričito ne traži u anketi. Ukoliko koristite indentifikacijske tokene za pristup ovom upitniku, budite sigurni da token neće biti spremljeni zajedno sa Vašim odgovorima. Tokeni se spremaju u zasebnu bazu podataka i biti će izmjenjeni nakon što završite (ili ne završite) ispunjavanje upitnika. Ne postoji način za povezivanje tokena s danim odgovorima.
Koliko ste redovito pohađali nastavu na kolegiju?
Koja vam je najčešća ocjena u indeksu?
Koliko vam je sadržaj kolegija bio zanimljiv?
(1- posve nezanimljiv, 5- veoma zanimljiv)
Koliko su zahtjevi kolegija bili jasni?
(1- posve nejasni, 5- u potpunosti jasni)
Je li nastavno gradivo bilo predstavljeno logičnim slijedom?
(1 - uopće se na slažem, 5 - u potpunosti se slažem)
Je li količina gradiva (kod predavanja) odnosno količina obveza (kod seminara / vježbi) primjerena broju ECTS-a?
Jesu li nastavni materijali dostupni?
(1- posve nedostupni, 5 - posve dostupni)
U kojoj su mjeri korišteni nastavni materijali bili korisni za razumijevanje gradiva?
(1 – posve beskorisni, 5 – u potpunosti korisni)
Smatrate li da ćete znanja i vještine stečene u okviru kolegija moći primijeniti u praksi?
(1 – uopće se ne slažem, 5 – u potpunosti se slažem)
Je li nastavno gradivo kod vas potaknulo dodatni interes za područjem koje obrađuje?
Je li sadržaj kolegija važan za vašu buduću karijeru?
(1 – posve nevažan, 5 – veoma važan)
Općenito sam zadovoljan/zadovoljna sadržajem kolegija.
Je li nastavnik/nastavnica dostupan/dostupna za konzultacije?
(1- posve nedostupan/nedostupna, 5 – uvijek dostupan/dostupna)
Molimo da u nastavku označite u kojoj se mjeri slažete s tvrdnjama koje se odnose na nastavnika pri čemu 1 znači da se uopće ne slažete, a 5 da se u potpunosti slažete:
Tvoj odgovor